2014. június 9., hétfő

Helyzetjelentés

Sziasztok! ♥

Tudom nagyon eltűntünk! Sajnáljuk! Köszönjük, hogy annak ellenére, hogy nem írtunk jó páran néztétek a blogot! 

Személy szerint (LOLA vagyok) velem nagyon sok mindent történt az utóbbi 3 hónapban. Kiválasztottam a faktom végül magyar, történelem lesz. Nagyon sokat javítottam a jegyeimen a tavalyi évhez képest. Most pedig, hogy mindent bepótoljunk szerintem jöjjön az amiből heti posztot ígértem ;)

Láttam: Last Vegas- azt hiszem tényleg csak ezt a filmet néztem meg az utóbbi 3 hónapban és tényleg ez volt amit életemben előszór láttam, látjátok mondtam, hogy tanultam ;) na meg olvastam.

Olvastam: Abbi Glines- Ha az enyém lennél, Jay Crowner- Jet, Rule, John Green- Csillagainkban a hiba, Lakatos Levente- Barbibébi, LoveClub, Zakaly Viktória- Szívritmuszavar, Hanna örök, Szabó Anna Eszter-Nagy Szilvia- Tudom mit csinál a gyereked szombat éjjel!, Balzac- Goirot apó

Hallottam: John Legend- All of me, John Newman- Love me again, Losing Sleep, Ellie Goulding- Beating Heart, Birdy- Skinny Love, Avicii- Addicted to you, Andras Kallay Saunders- Running, Conchita Wurst- Rise like a phoenix, Calvin Harris- Summer, Tal- On Avance, Le Sens de la Vie

Tettem: Sokat segítettem az osztályomnak mint osztálytitkár. Javítottam az átlagomon.

Ettem: Sok-sok salátát és gyümölcsöt, 3 hete fogyókúrázok szigorúan orvosi felügyelettel. (Erről a későbbiekben szeretnék még bejegyzést írni, mit eszek és hogyan...stb.)

Gondoltam: A nyárra és legfőképp arra milyen lesz Bécsben. Meg úgy szimplán a jövőre... 

Örültem: sok jó dolgozatnak, a magassarkú szandáljaimnak. 

Kívántam: legyen nyár, legyünk túl a gimnáziumon. 

Vettem: ruhákat, szandikat, smink cuccokat. 

Klikkeltem: facebook, life.hu, nlc.hu, más blogok és a bűvös online naplóra ;) 

Nos mára ennyi mostantól sűrűbben jövök és remélem Noémi is. :)) 

                                                                                                                    Lola xx ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése