2014. február 24., hétfő

Könyvajánló



Sziasztok!



Egy könyv ajánlót hoznék, nektek gondolom már rájöttetek inkább romantikus típus vagyok, mint mindenféle fantasy és scifi. Ha könyv, akkor romantikus, vicces, történelmi, reális legyen, az egyik mindenképp teljesüljön, és akkor már van rá esély, hogy elolvasom. :D Ha film, na, ott is valami ilyesmi.

 

Igazából ezt a könyvet régóta terveztem elolvasni meg is szereztem és elraktam. Sokáig nem szedtem, elő mert mindig volt más és kicsit megrémített valami benne hogy ez is egy sablon könyv ahol a 2 szereplő végig küzd 300 oldalt és az 301. oldalon pedig happy end lesz, hogy összejönnek és kész vége a könyvnek. Mert mostanában már csak ilyenek vannak. :/



De aztán mégis előszedtem most és elolvastam egyszerűen nem tudtam letenni. Nem tudtam leállni vele el is olvastam 1 nap alatt. Nagyon meg fogott a történet és Párizs meg persze hogy New Adult könyv fiatalokról szól és fiataloknak szól!



Na, most már elárulom a könyv címét is:



Stephanie Parkins: Anna és a francia csók




A szereplőkről annyit, hogy mindenki nagyon szeretnivaló. Persze van egy iskola kedvence főszereplő srác jól csengő francia névvel Étienne St. Clair, aki persze angol akcentussal beszél, és amerikai iskolába jár. Na és persze hogy nagyon jól néz ki, és nem egy szegény gyerek, de mégis nem elszállt, beképzelt és még ő is fél valamitől. Aztán a főszereplőnk Anna, aki amerikai, apja küldi Párizsba tanulni a gimi utolsó évére, mert ez egy nagyon jó dolog az apja szerint. Persze jó is lett és a végén ezt Anna is belátja. Nagyon sok mindent nyer Párizsban.



A történet: a szegény új csajt St. Clair csapata fogadja, be nagyon jól megy minden addig, amíg Anna és Étienne ketten nem maradnak a hálaadási szünetben, az egész kollégiumban. Ott átlépnek egy határt, amit nehezen, de átvészelnek, mikor visszajönnek a többiek, hiszen Étiennek barátnője van. Anna még életében nem volt benyomva ezért a szülinapján elviszik, egy bárba hát mit tesz az alkohol az emberrel? Persze megered a nyelve és bátrabb lesz, Anna szépen összeveszik St. Clairrel. Ezek után pedig nagyon nehezen, de sikerül rendezni a kapcsolatukat és happy end lesz.



Remélem meghoztam a kedvet ahhoz, hogy elolvassátok :)

Lola xx ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése