2014. június 11., szerda

Ígértem a fogyókúrás bejegyzést;)

Sziasztok!♥

 Mint írtam fogyókúrázok orvosi felügyelettel és orvosi tanácsra. 

Szó sincs arról, hogy esetleg túlsúlyos lennék vagy ilyesmi. Egyszerűen csak az elmúlt pár hónapban kicsit elhanyagoltam az egészet, és nem figyeltem mit eszek vagy épp mozgok. Igen csábítóbb ülni a gép előtt, és csokit enni mindig mikor rossz kedvem van, vagy épp jó. Na meg persze most jön a nyár is kicsit nem árt ez az egész, sőt még a bőröm, hajam, körmöm is szebb lesz a sok egészséges ételtől!Nem a sok "szeméttől" chips, csoki, cukorka. Este mikor még tanulok, mikor még szavakat átnézem de már majd elalszok...áá bekapok egy kis csokit attól majd beindul az agyam. Na ez az amit nem szabad és már nem is teszem.  Az én kritikus részem az a comb-popsi rész. 3 hete napi 1200 kalóriát eszek és próbálok minden nap mozogni, ha az épp csak séta akkor séta, vagy torna, úszás, trambulinban való ugrálás, szobabiciklizés, vagy xbox kinect fitnesz játékai. 

Amit eszek az pedig sok gyümölcs, zöldség, saláta, sajt, joghurt.

De éppúgy eszek hétvégén az ebédből rántott húst csak a köretem más mondjuk barna rizs vagy saláta. Suliba salátát viszek enni meg általában egy almát. A salátát lehet variálni ha én csinálom akkor általában sajt és valami sonka van rávágva szósz nincs rajta, vagy csak szószt rakok rá, de csináltam már tojásos salátát is. Ha veszem akkor van tonhalas salátám is. Reggelire szoktam enni pirítóst vagy egy kisebb szendvicset létezik a szénhidrát csökkentett szeletelt kenyér jó találmány ;) az íze is ugyan olyan, tökéletes azt a kenyeret eszem mindenhez. De, ha épp megkívánom az édességet akkor megeszem, de utána azt egyből le is tornázom. 


A kalória számláláshoz van egy nagyon jó program, majd bemutatom csinálok majd egy mi van a telefonodban bejegyzést.

Képek pinterestről. 

                                                                                                                           Lola xx 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése