2014. február 21., péntek

Heti poszt lesz belőle ;)



Sziasztok!





Új őrületet találtam sokat nézegetek külföldi blogokat és sok ötletet szerzek onnan is.

Na, találtam egy nagyon jó dolgot, ami nagyon megfogott bár még nem tudom, hogy milyen időközönként fogom csinálni, de a tervem az, hogy hetente, lehet összesítésbe fogjuk csinálni Noémivel. Ezt épp egy német nyelvű blogon találtam és azért is fogott meg annyira, mert nagyon jól jön ki a dolog : ).  A sok GE-kezdődéssel. Németesek előnybe ; ) Nyugi magyarul fogom írni a pontokat is. : D 


  • Gesehen
  • Gelesen
  • Gehört
  • Getan
  • Gegessen
  • Gedacht
  • Gefreut
  • Gewünscht
  • Gekauft
  • Geklickt





Ez is egy kicsit az élet része a blognak hiszen mindig meséltem arról, ami épp velem történt most egy picit ez elmaradt az utóbbi időben. Most én ezt az utóbbi 1 hónapomról szeretném írni nektek nem csak erről a hétről, de a következő ugye már csak a következő hétről fog szólni.



Látott: Halálhegy- A Dyatlov rejtély, Családi üzelmek

Olvasott: E. T. A. Hoffmann- Az arany virágcserép, Stephanie Perkins- Anna és a francia csók, Alekszandr Szergejevics Puskin- Anyegin

Hallott: James Arthur- Recovery

Tett: Lezártam pár dolgot, ami kicsit fájt, megírtam pár ember dogáját, beszéltem számomra fontos emberekkel és tisztáztunk dolgokat.

Evett: Lazac és pároltzöldség, gyros, dobostorta.

Gondolt: húúú ez sok minden, talán a legfontosabb a továbbtanulás aztán a jegyeim és még arra is, hogy lehetne már nyár.

Örült: ötös szódogák, négyes kémia témazáró, és még hogy végre le tudtam zárni 1 fejezetet az életemből.

Kívánt: hát a legtöbbet, azt, hogy legyen nyár aztán, hogy ne én feleljek egyik órán se : D

Vett: szempilla göndörítő, Essence- 163 hey nude!- körömlakk, Essence- 112 time for romance- körömlakk, Essence- folyékony szemhéjtus, Essence- 02 All you need is red-hosszantartó rúzs

Klikkelt: facebook, gmail, youtube
                                                                                                         

                                                                                                                            ♥     Lola xx



Most pedig képekben amiket sikerült beszereznem: 





 
szempilla göndörítő
 
Hey nude!

 
Time for romance




körömlakk minta





rúzs- all you need is red


tus minta


rúzs minta




tus


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése