2013. november 27., szerda

Everything and nothing...



Sziasztok!

Jelentkezek! Nagyon rég nem írtam tudom… Úgy hogy most mindenről írok, ami eszembe jut és eddig kimaradt.

Uh, túléltem a fogadót, egy csomó beadandót és minden tanár csak jót mondott rólam. :) Megint egy csomó dogát írunk egész héten, de gondoltam rég jelentkeztem már ezért most boldogítalak titeket. Közben kiderült számomra 1-2 érdekes dolog… nem mindenki az, akinek mutatja magát. Nem szabad megbízni senkiben…


Kinek mennyire jött be az essence gel nails at home újdonsága? Na meg úgy általánosságban az essence újdonságai karácsonyi kiadása? A gél lakkos körmöket csak ajánlani tudom, nekem nagyon tetszik!


Ha valaki tudja hol lehet itthon kapni  Kleiner Feigling-et mindenképp jelezzen, bár nem hiszem, hogy itthon is lehetne kapni. :/ 

Ígérem 1 héten belül jelentkezek! :))) 
                                                                                Lola xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése