2013. november 11., hétfő

El van a gyerek, ha játszik...



Sziasztok!

Komolyan mondom most már heti 2 bejegyzést minimum hozok! Ígérem, és most higgyetek, nekem kérlek. Na, a legfőbb ok, amiért nem hoztam a lustaság igen bevallom, na meg hát egész héten és hétvégén olvastam a versenyre, amit jelentek ma túléltem talán még egész jó is lesz, na, jó nem szerintem nem jutok tovább igaz nem is arra küzdöttem… 


„El van a gyerek, ha játszik.”

Milyen szép is az élet mikor fel tudják húzni az ember agyát a „gyerekek” a másik meg csak egy ilyen közmondással válaszol.
 A héten fogadó óra, ami azt jelenti, hogy meg fogok halni. Igazából nem is csak általában a legtöbb gyerek így érzi én is bár remélem túl élem. Maximum 1-2 tanár közli, anyával, hogy milyen lusta és szorgalmatlan a gyermeke. Ami nem igaz nem vagyok, az csak túl sok mindent kell tanulni és túl sok mindent adnak fel. Mi lesz egyetemen/ főiskolán? Ott még több mindent adnak fel, na, jó igen bele kell húzni fel, kell magam pörgetni nem szabad, hogy lusta legyek. A szünet nagyon gyorsan elment mire felfogtam, hogy szünet van hékás nyugalom már kezdődött is előröl a suli. :/  Írtam, hogy alig vártam megjöjjön az Avon a rúzs hát szerintem nem elég krémes, de egy kis labello sima színtelen megoldja. Viszont a körömcsillám az nagyon jó kicsit macerás felvinni igaz minden csillámporos lesz, de a körmömön nagyon jól bírja, lehet, a lakkom teszi az Essences alapozó és fedő lakk is :D
Noémi csak 21-e után fog írni és jelentkezni az biztos, mert nagyon készül a nyelvvizsgájára. Szurkoljatok neki! Köszi! :)
                                                                                                                     Lola xx 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése