2013. november 14., csütörtök

BŁ0G



Sziasztok!

Megint hoztam egy kis blogos összeállítást, amiket ebben a hónapban találtam és tetszik és rendszeresen benézek hozzájuk. : )

Az első két blog egy ismerősöm blogjai az egyiket már múltkor is ajánlottam angolul ír, de ha benéztek hozzá, akkor megismerhetitek. :D



Ez pedig egy lány blogja nekem nagyon megtetszett a stílusa, ahogy ír és érdekes és talán azért is, mert szinte egykorúak is vagyunk :)



Ez pedig egy kis divatblog angolul és magyarul is minden bejegyzést megtaláltok.




Nos, azt hiszem ennyi ezeket találtam és tényleg látogatom őket minimum hetente, de van, hogy naponta is benézek. Még a héten jelentkezem…
                                                                           Lola xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése