2013. október 12., szombat

Nem értem....

Sziasztok!

Először is KÖSZÖNJÜK azt, hogy elértük az 1000 látogatót ebben a pillanatban mikor írom már (1050):) !

Aztán ha nem hozunk bejegyzést a következő hetekben, napokban. Akkor előre is elnézést kérünk hiszen iskola és most dolgozatok mindenből mert nemsokára szünet aminek örülünk tényleg. :D Mi most lesöpörtünk egy gyors kampányhetet is nagyon jó volt és talán alig várjuk már a saját kampányhetünket is kár, hogy vége lett nem téphetik szét a dogáinkat a végzősök már. :( Szóval tanulni kell. Aztán van egy csomó dolog amit én személy szerint nem értek! Nem értem, hogy 
  • miért kell mindenből egy ugyanazon héten/napon dogát írni ?
  • miért kell ennyit szenvedni ?
  • miért kell tök fölösleges dolgokat tanulnunk ?
  • miért nem tanulok franciául ?
  • miért nem tanultam zongorázni ?
  • miért kell lecsesznie ha nem is érdeklem ?
  • miért szól bele mindenbe ha nem is érdeklem ?
  • miért is nem érdeklem ? 
  • miért kapott le ha nem érdeklem és nem akar semmit ?
  • miért nem akar semmit ?
  • miért kínoz ?
  • miért nem vagyok én is 17 és mehetnék kikunyizott személyi nélkül bulizni ?
  • miért érdekli a barátnőm, hogy milyen egy lánnyal smárolni (nem-nem Noémit nyugalom) ?
  • miért kezdem minden megjegyzésem úgy, hogy "miért" ?
  • miért göndör a hajam ?
  • miért ilyen seszínű a hajam ?
  • miért ilyen érthetetlenek és kiigazodhatatlanok a fiúk ?
Na jó rendben azt hiszem ennyi talán mostanra de tényleg nem értem ezeket a dolgokat. Hah azért reménykedek, hogy észbe kap és rájön mekkora barom volt mikor azt mondta nem akar semmit és remélem még lesz belőle valami azért. Komolyan mondom ez nem egy panaszkodós bejegyzésnek indult de ez sikeredett belőle elvileg csak meg akartam közölni az 1000 látogatót. De hát ez így sikerült :) Kezdem azt érezni egész jó társaságban vagyok. Egyéb kisebb problémákat leszámítva tényleg kezdem érteni, hogy miért mondják azt az emberek, hogy a gimis éveik a legjobbak egész életükben :) Szóval ha valaki benéz ide és nem talál új bejegyzést I'm sorry, de tényleg ! Jönni fog nyugalom ;) Szeretlek titeket, I love you all :))
                                                                                                                       Lola xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése