2013. október 6., vasárnap

Kiss,boy or doing not to believe in a kiss.



Sziasztok!




Na, a hét nem volt épp a legjobb számomra, vagyis de kedd délutánig minden sikerült aztán ennyi volt. Kértem, hogy szurkoljatok és tudom sokan szurkoltak értem :$ de talán nem volt sok értelme, hiszen sikerült, de csak 5 percre ennyi se több se kevesebb. De nem érzem magam rosszul, vagyis de akkor rosszul éreztem magam és még 1 napig utána, de már csak röhögök az egészen. Bár még mindig nagyon örülnék neki, ha sikerülne, esetleg de ez a mostani álláspontok szerint lehetetlen. Bár lehet, ha változna, az ő véleménye én már nem mondanék rá igent. Hiszen egyszer elutasított akkor mért változna a dolog részéről és akármennyire is fájna, nem alacsonyodnék le és fogadnám el. Ebben biztos vagyok és leszek is. Olvasással is kicsit elmaradtam a versenyre, de pótolom menni fog nyugalom. Tanulni is kell, és minden nap látom és nagyon nehéz, de menni fog. Minden menni fog és megy tovább meg se történt az a kis dolog. Na, jó nem mondhatom, el senkinek tehát elmondom mindenkinek. Nagyon fájt a dolog, amit tett át se gondolta szerintem, ha ő azt meglépi, én mit fogok érezni, és ha csak 5 percig is, de éreztem milyen lenne vele ez az egész. De aztán mégsem kaptam 5 percet kész. Fáj, fáj és fáj, de felállok és mosolygok a szemébe. Akarom, őt akarom az egészet és talán még szeretem is bár ezt nem tudom biztosra állítani. Ami biztos, hogy bele tudtam volna feltétel nélkül szeretni. Na, jó nem fogok erről többet hisztizni senkinek, mert már talán én is unom az egészet. Csak nevetni tudok rajta szóval ennyi lettem volna a hétre másról nem is tudok beszélni most azt, hiszem. Oh igen hallottátok a világ legújabb büszkeségét gondolom biztos. 'What does the fox say?' :'D


                                                                                                      Lola xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése