2013. szeptember 10., kedd

Ilyen az mikor utál a tanárod… és te is kölcsönösen utálod!



Sziasztok! 
Előre megjegyzem extra hosszú a bejegyzés szerintem, és saját képek.



Haha persze, hogy a tanár tőled többet vár, mint mástól, ez teljesen megszokott már feleltet tőled kérdezi a legnehezebb szavakat, mást nem is vártam pff.. Ha valamit nem tudsz kimondani még, cseszeget is aztán kapsz egy hármast. Hurrá legalább nem állok, bukásra érzéssel még örülök is neki! Na, jó persze annyira, nem mert akkor elkap, a kölcsönösen utálom fázis, mert már előre tudom, hogy a következő 2 hétben engem fog feleltetni és stb.. Hiszen ő is utál engem, amiért nem tudok 5 perccel többet tanulni az órájára hisz akkor akár ötös is lehetnék szerinte, de ha szegény megtudná, hogy az elmúlt egy évben mióta tanít, összesen 50 percet nem tanultam az órájára akkor gondolom rosszul is lenne, és mivel a nyelvvizsgám nem rajta fog múlni, hiszen ez csak a „második” nyelvem ezért szabadon utálhatom. :D Egyébként csak én érzem magam ilyen szarul, fáradtan mikor 8 órám van?


Na, igen az ember 8. órában már olyan hülyeségekre képes és már mindenen csak nevet.

Aztán hazaér és tanuljon más napra, sőt mivel mi kéttannyelvű osztály vagyunk, ezért tanuljunk minimum 3 órát délután is. Haha, jó vicc persze mikor jönnek a magyarázattal hogy mi érettségin is több időt kapunk, mint az ’átlag’ normál érettségizők, hiszen mi idegen nyelven írjuk. Na, jó azt hiszem, nem siránkozok, többet a suliról még tuti fogok, hiszen még csak szeptember 2. hete. De-de egy utolsót nem tudom kinek, hogy de nekünk k*rva szar órarendünk lett másoknak is???



Tegnap eljutottam a Rossmanba és vettem 2 körömlakkot. Komolyan a 2 körömlakknak úgy örültem, mint majom a farkának, de akkor is nagyon-nagyon. Még több pozitív oldal számomra hogy zseniális idő van, egyszerűen tökéletes, ha esik, akkor is, ha süt a nap, akkor is nem akarok se szétfagyni se megsülni tök jó. Ma még a társaság is jó volt elég sokat nevettünk ma. Anya ma volt és megvette az arckrémemet is éjszakára már épp ideje volt, mert tegnap sikeresen kifogyasztottam a régit. Viszont reggel fel akartam venni az órám azt, amit csak ahhoz hordok, amihez nem megy a piros xd na, szóval körülbelül karácsony óta áll a kis díszdobozában az édes kb. 3szor volt rajtam és nem működött szóval a rózsaszín felsőhöz felvettem a piros órát lehet, ezt viccesnek tartjátok, hogy mekkora problémának állítom be, de szerintem a piros és rózsaszín nagyon üti egymást szóval így jártam. Amúgy valaki nem ismer véletlen egy 180centi jóképű, aranyos, kedves, okos, megbízható srácot lehetőleg olyat, akinek nincs barátnője és van jogsija:P ha tudtok, ilyet várom a kommenteket és a bátor jelentkezőket. Szóval hajrá fiuk! Észrevettétek ilyen hosszú bejegyzést még nem is írtunk se Noémi se én húha azt hiszem, kezdek belejönni. Lehet elkiabáltam, mert nincs más ötletem szóval mára ennyi. Sok sikert a hét további feléhez (legalábbis addig, míg nem jelentkezek)!

                                                                                                          Lola xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése