2013. szeptember 7., szombat

Egész hét eseményei pár szóban.



Sziasztok!



Oh, igen elég rég hoztam én is és Noémi is részt. De elkezdődött a suli szörnyű órarendem van szerencsére nincs heti 5 tornaórám. Olyan fura, hogy tavaly mi voltunk a „kicsik” „elsősök” most meg bemegyek reggelente és minden folyosón egy csomó új arc, akik megjegyzem, még köszöngetnek is oké, hogy a házirend ezt írja, de mégis fura mivel csak a „kicsik” tartják be. Kötelezőt kell olvasni, könyveket kell olvasni a versenyre és időközben megjelent a Bábel is, amit meg is kaptam :) el is kezdtem. Aztán még hajkurászok egy csomó könyvet, amik mostanában fognak megjelenni. Az új tanáraim azt hiszem elég jók bár még nem volt velük sok órám, majd meglátjuk. Tanulni is elkezdtünk jövő héten már szódolgozatok, felelések. Végre eljutottam kozmetikushoz is komolyan mondom nagyon jól jött ott egy kicsit átszellemültem, lenyugodtam és megint baba popsi simaságú arcom lett. Ja és senki nem akar eljönni velem a This Is Us-ra :( Egyedül meg mégse olyan buli utazni Pestre vagy Győrbe, mert ezek vannak a legközelebb.



                                                                                                     Lola xx

3 megjegyzés:

  1. Muhaha :)!! Te is megszeretnéd nézni a One direction filmet?

    VálaszTörlés
  2. Igeeen! Csak tényleg az a gond, h senki nem akarja megnézni és egyedül tényleg nem olyan buli vonatozni akár Győrbe akár Bp.re :( Te is vagy már láttad is?

    VálaszTörlés
  3. Még nem láttam de a tesóm azt mondta, hogy nagyon jó!

    VálaszTörlés